fredag 10 juli 2009

Jag är på väg att bli galen....

Snart ser ni annons på alla mina hästar.... Jag orkar snart inte se dom mer =(
Precis när jag sitter & har skrivit i denna blogg, så har Pemiro, vem annan fastnat (gissar jag) i staketet & slitit upp ett riktigt fult sår.
Han har varit riktigt irriterad på islandshingsten som går på andra sidan hans staket ! Irriterad för att hingsten är så förtjust i Amadeus....
Så vi har dragit en gång mellan hagarna, så dom inte kan komma åt varann, MEN, hade inte tråd till en kort bit.... Och så klart har dom varit just där !!! S-tans !!!
Så nu är han skadad både på höger fram & bak ! Ser inte ljust ut för oss=(
Kanske man ska börja med akvariefiskar eller kanske vandrande pinnar ??!! Pemiro ÄR otursförföljd... Annat kan man inte säga !

4 kommentarer:

  1. Jag köper den där söta kaninen! Sätt inte ut den på Blocket :)
    / Linda K

    SvaraRadera
  2. du har det verkligen inte lätt, vad skulle han dit och göra nu då? den där skon verkar ju annars toppen, hoppas att det fortsätter läka lika fint, var tapper. kram /Sofia

    SvaraRadera
  3. En skada kommer sällan ensam har jag lärt mej med Sudden i alla fall....Akvariefiskar är inte heller så lätta,förra veckan hade vi ca 25st nu finns bara 6st kvar...ngn är skyldig till att äta upp dom andra!Så mitt tips i såfall är nog vandrande pinne,fast jag hoppas att du behåller hästarna för dom e MKT go´are!!Håll ut;)

    SvaraRadera
  4. Det är väl ändå typiskt att dom inte kan ta det lugnt fast dom har foten i bandage ;)Det bästa vore nog om man inte hade nå djur alls, men vad skulle livet gå ut på då :? Ni har då otur iaf så det räcker och blir över. Tilda ringde en morgon och berättade vad som hänt med kossorna och de. Hon har mycket å berätta, munnen gick i ett på henne ;D Nåja hoppas det blir bättre nu.
    Kram på er

    SvaraRadera