måndag 16 mars 2009

Hinner ingenting !!

Jag har kommit på att jag inte har tid att jobba ! Jobbet tar alldeles för mycket av min tid, tid då jag helst hade gjort annat viktigt ! =)
Har inte haft tid att skriva under förra veckan, har jobbat 7 dagar, ridit(uppfostrat) mina egna hästar samt varit ponnymamma...... Men nu har jag ledigvecka =)
Vi har ett underbart väder här nu !! Strålande sol & 3 grader varmt ! Nu är våren här =)

De Soto har ont i kroppen nu, växer så det knakar..... Vill inte man ska borsta benen, sover i hagen & ser allmänt trött ut !
Pemiro har blivit sååå fin, mkt lugnare & känns mer harmonisk ! Jättekul !
Amadeus är en underbar ponny, men en liten retsticka ! Han ska minsann inte in från hagen, tillslut går det, men man får hålla på ett tag ! Tilda är så nöjd med han, dom kommer och bli ett fint ekipage i framtiden =)
Ja, det var lite nytt från oss i norr, nu ska jag och träna lite med Pemiro..... Skriver mer under veckan, kanske jag lyckas ta någon fin bild med min kamera =)

1 kommentar:

  1. Du får göra som jag. Ta mammaledigt :) Skönt att du börjar få ordning på Pemiro :)

    Bilder gillar jag. Har du väl inte märkt,nääädååå...:) Kram BM

    SvaraRadera