fredag 6 mars 2009

Jag är ponnymamma nu =)

Vi har blivit med ponny, en underbar welsh på 135 cm ! Lord Amadeus heter han ! Tilda är överlycklig, jag har mest varit trött=(
Vi kom hem 4 på natten, då vi hämtade han ! Så idag är han med resten av gänget i hagen, verkar gå riktigt bra.... De Soto har fått sig en riktig smäll, men det verkar inte vara så farligt ! Så nu är han LIVRÄDD för den lilla vita ! Han går mest bakom Nique & kikar på den lille =)
Ja, kanske bra att sätta snorungen på plats direkt... Pemiro älskar den vita ponny, han vaktar han.... Vill helst ha han för sig själv ! Blir spännande att se hur man ska ha tid för alla "barnen", jag som är perfektionist, puh, stackars pappa Danne här hemma, han lär inte träffa sina flickor så mycket mer ! Man verkar tro man är "superwoman". Ha, ha ! Bara dräkten som fattas !Men han får göra som alla andra, komma till stallet & umgås med oss =) Nä, men det här blir jättebra, det är jag helt säker på ! Men det här med att jobba, det har jag egentligen inte tid med =)
Lör-sön ska Pemiro & jag på kurs... Blir skoj, då jag tycker han blivit mkt mer harmonisk ! Och mer muskler framför allt !
Måste fixa före- efter bilder på han, så får jag se om ni tycker det är ngn skillnad.

3 kommentarer:

  1. Så fin och en sån stolt liten tjej. Lycka till med honom. De soto behövde nog en påminnelse om rangordningen :) Kram BM

    SvaraRadera
  2. VILKA SÖTISAR PÅ NI ÄR.KRAM FRÅN MOMMO

    SvaraRadera