onsdag 1 april 2009

Min busbebis =)






Ja, denna häst.... Man blir aldrig ledsen i hans närvaro... Jag lyckades hitta hans "boll" som tinat fram utanför hagen !! Som jag har letat den ! Gissa om han blev glad när han fick sin leksak !!! Tur att kameran var med, vilken stolle han är. Vi har skrattat länge åt han idag.
Sen har vi försökt rensa i hagen, det tyckte han var sååå roligt. Han är sååå hjälpsam ! Hmmm, tyckte han iallafall !! Vi uppskattade inte hjälpen så jätte mycket !
Vet inte hur många gånger han lyfte skottkärran, så allt ramlade ut ! Sprang iväg med både krattor & spadar, och tyckte det var jättekul att alla var i hagen för att leka med han.. Ha, ha !!
Denna lille man, han är underbar ! Mitt hjärta har han lyckats fånga, han är min STORA kärlek ! Det har nog min sambo oxå insett, ha, ha !!

5 kommentarer:

  1. Ja sa ju det,haha...:) Underbara bilder på en underbar häst! Har snott två bilder nu...:)

    SvaraRadera
  2. Ja han fick sig en kul lekstund iaf. Roliga bilder!

    SvaraRadera
  3. Stört sköna bilder =)=)=)!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken bushäst du har! Idéer har han då så det räcker :D

    SvaraRadera