måndag 22 juni 2009

Jag är sliten & trött...

Är precis hemkommen från Finland.... Fick lämna Pemiro där =(
Usch, vad ledsamt det här känns. Prognosen ser inte bra ut, en liten bit av hovbenet ? (tror jag det var) hade lossnat. Så dom ville ha kvar han där för att ha koll på han under några dagar ! Veterinären tyckte inte det såg fint ut alls.... Så få se vart det här slutar.
Känns som att det inte slutar bra... Fy, jag orkar inte ens tänka på det...
Vet inte hur jag ska klara av det här....
Nä, ska ta & försöka sova, är så trött. Men blir nog inte det lättaste, många funderingar har jag. Puh !
Kram på er alla, skönt att ha stöd, när sånt här tråkigt händer =(

3 kommentarer:

  1. Håller tummar & tår att det går bra.
    Tycker absolut att det räcker med tråkigheter nu...

    Kram på dig gumman!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra..Massor av kramar..

    SvaraRadera
  3. Är så orolig för er båda. Önskar att jag kunde hjälpa er med nåt eller åtminstone vara där. Men nu kan inte annat göra än att hoppas på att det ordnar sig. Ana det värsta men hoppas det bästa!

    Miljoner kramar till både dig och Pemiro

    SvaraRadera