lördag 27 juni 2009

Sjuksköterska mest hela dagarna...

Har hämtat hem Pemiro från kliniken igår.... Hans prognos vet vi inte mer om nu... Tyvärr !
Ska vänta 3 veckor för att se hur det verkar läka =( Då ska vi tillbaka & se vad som hänt med lilla "foten" !
Vet inte vad jag tänker eller känner just nu..... Hade velat lämna han på kliniken, han ska ha så mkt medeciner & det känns inte kul att hålla på med sprutor o´dyl, under betet ! Usch !! Bandage ska bytas & fixas med. Sen har jag inget stall här att ställa in han i ..... Och det känns inte heller bra, men det är inte mkt som känns bra just nu !! =(
Men jag gör det bästa jag kan, men dom förutsättningarna vi har nu ! Kan inte göra mer än det !! Bara att hålla tummarna !
Men hade inte tänkt mig min semester så här ! Men, men det blir ju aldrig som man har tänkt sig !! Kram till er alla !

2 kommentarer:

  1. Har man häst så är det ingen ide´att planera hur semestern ska vara,har själv fått erfara det ngr ggr....Det är ju svårt att sköta om en sån stor skada på sommarbetet utan stall att ställa in i vid omplåstring,men hoven mår säkert bättre av att inte stå box:)Håller fortfarande tummarna!!

    SvaraRadera
  2. Tack, behöver alla tummar =) Tur att han är sååå snäll att pyssla med..... Annars hade det aldrig gått ! Men han står så snällt medans jag tvättar & byter bandage, ger sprutor o donar med allt möjligt... Tack & lov för det !

    SvaraRadera